روبیسکو Rubisco

روبیسکو Rubisco

خدمات کامپیوتری با چند کلیک
روبیسکو Rubisco

روبیسکو Rubisco

خدمات کامپیوتری با چند کلیک

سوالات متداول

» خدمات شما شامل چه چیزهایی است؟

روبیسکو به‌طور کلی به 2 بخش تقسیم میشه:

1- آموزشی: شامل آموزش نرم‌افزارهای کاربردی + آموزش برنامه‌نویسی و وب

2- خدماتی: شامل نصب ویندوز، آنتی‌ویروس، آفیس و نرم‌افزارهای پرکاربرد


» من میخوام ثبت سفارش کنم. چطور باید اقدام کنم؟

شما ابتدا باید به بخش خدمات ما مراجعه بکنید و از اونجا سفارشی که میخواین رو انتخاب کنید.

بعدش از بخش ثبت سفارش، سفارش خودتون رو ثبت کنید.

در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی میشه.


» فرق سفارشات حضوری و تلفنی در چیه؟

ما 2 نوع سفارش داریم:

1- حضوری: وقتی سفارش خود را ثبت میکنین و آدرستون رو وارد میکنین، متخصص ما به محلی که شما درخواست کردین میاد.

2- تلفنی: اگر نوع سفارش شما تلفنی باشه، دیگه نیاز نیست آدرستون رو ثبت کنید و به جای اینکه ما به محل شما بیایم، از پشت تلفن  در خدمتتون هستیم.

البته باید توجه داشته باشین که امکان ثبت سفارش تلفنی فقط برای بخش آموزشی روبیسکو هست و در بخش خدماتی حتما نیاز به حضور در محل هست.

به طور کلی قیمت سفارشات تلفنی از حضوری کمتر است.


» محدوده تحت پوشش روبیسکو کجاها هست؟

روبیسکو در حال حاضر در اغلب مناطق تهران خدماتش رو ارائه میکنه.


» وقتی یک سفارشی رو ثبت کردم، چطوری میتونم از راهنمایی و پشتیبانی روبیسکو استفاده کنم؟

پس از ثبت سفارش، شما با ارسال شماره سفارشتون از طریق Telegram و یا Whatsapp برای ما، میتونین از خدمات پشتیبانی ما استفاده کنید و سفارش خودتون رو پیگیری کنید و یا راهنمایی دریافت کنید.


» من از روبیسکو خدمات روبیسکو راضی بودم و میخوام اون رو به دوستام معرفی کنم. چطور میتونم این کار رو انجام بدم؟

اول از همه باعث افتخار ماست که شما ما رو انتخاب کردین و از ما راضی بودین.

اگر بخواین ما رو به دوستاتون معرفی کنید، از طریق یکی ار راه های ارتباط با ما کد معرفی دریافت کنید.

هرکدوم از دوستانتون که از کد معرفی شما استفاده کنن، پس از ثبت سفارششون یک کد تخفیف هم به شما و هم به دوستتون تعلق میگیره.


» من با خدمات کامپیوتری آشنایی دارم و میخوام با روبیسکو همکاری کنم. چطوری باید اقدام کنم؟

شما ابتدا باید یک رزومه از خودتون برای ما ارسال کنید. (ارتباط با ما)

پس از بررسی و تایید، میتونید با ما همکاری‌تون رو آغاز کنید.